Jak Vám zboží dopravíme
Způsoby dopravy
Zboží máme skladem a obvykle je odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), neprodleně Vás o tom informujeme.
O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem a SMS. U většiny nabízených způsobů dopravy bude zboží doručeno do druhého dne od podání.
Nakupte nad 3000 Kč a náklady na dopravu máte ZDARMA! (Nevztahuje se na výrobky zhotovené NA MÍRU)
Nabízíme tyto způsoby dopravy:
Zásilkovna
Zásilka Vám bude doručena na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, kde bude uložena nebo na vámi zadanou adresu.
Výdejní místo Zásilkovny - cena dopravy 79 Kč,-
Dodání na ADRESU - ceny dopravy 109 Kč,-
Kurýrní služba DPD
Pokud zvolíte doručení prostřednictvím DPD, vyplňte prosím doručovací adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. Pokud si necháváte zásilku doručit do zaměstnání, kromě Vašeho jména a adresy prosím vyplňte také název firmy. V případě dobírky můžete u DPD platit hotově i platební kartou přímo u řidiče.
při platbě předem: 149 Kč,-
Osobní odběr v našem vzorkovém studiu v Praze 4 - Braníku
Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem. Přímo ve skladu je možné zboží zaplatit pouze hotově.
V Po a St: 8:30 – 12:30, Út a Čt: 8:30 – 16:30, adresa: Ke Krči 39/1060, Praha 4, 14700, Česká republika.
Mapku cesty najdete ZDE
Na co dát pozor při převzetí zboží
Vždy zásilku zkontrolujte
Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.
Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.
Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 777 212 333 nebo e-mailové adrese info@aesthetic.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?
Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až po poté, řeší se reklamace s dopravní společností. V závislosti na zvoleném dopravci doporučujeme následující postup:
V případě dopravy Českou poštou:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V případě dopravy službou DPD:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí a případné závady nahlaste přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
Kontakt: DPD - reklamace
Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.
Chcete vědět, kde je vaše zásilka?
Nedorazila zásilka v termínu?
Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.
Sledujte pohyb své zásilky on-line
Na Váš e-mail jsme zaslali podací číslo zásilky. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a my vám ho rádi sdělíme.
Kde se zásilka právě nachází, zjistíte v on-line systému DPD, České pošty nebo Zásilkovny
Zásilka byla uložena na Vaši poštu
V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.
Zásilka byla uložena v depu přepravní společnosti
Na základě přijaté SMS využijte služby DPDKuryr - zpráva kurýrovi, změna doručení.
Zásilka není evidována v systému
Pokud dopravní společnost zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.