S.prostá taška, neboli taška z banneru

Na začátku příběhu této tašky byl nejnovější film Jana Svěráka Betlémské světlo a fotografie Terezy Ramba od Petra Kozlíka vybraná na obří poster k uvedení filmu, který visel na Vinohradské třídě a vzbudil hodně emocí. 

Režiséra filmu Jana Svěráka napadlo, jak je stylovým způsobem recyklovat a tak oslovil architektku Dagmar Hlaviznovou, designérku textilního studia Aesthetic, která má s upcyklací dlouhodobé zkušenosti a dokázala jeho myšlenku obratně zhmotnit a proměnit v praktické a moderní doplňky.
Zajímá Vás nabídka ucyklovaných výrobků ze studia Aesthetic >>>
 

 

 
Trochu móda, trochu luxus povstávající z odpadu i připomínka šetrného přístupu k životnímu prostředí. Je to „trashion“. Trash i fashion. Spojení odpadového materiálu, módy a práce designérky Dagmar Hlaviznové majitelky textilního studia Aesthetic, které se věnuje textilnímu designu již více jak 20 let.
 
Z každého kousku banneru vznikla jeden originální kousek, který může patřit právě Vám, abyste se lépe orientovaly, součástí tašky je všitá visačka, která označuje místo, ze kterého byla Vaše taška vyrobena.
 

V první serii je nastřiháno pouze 21 těchto fashion lahůdek viz plánek. Vybírat z aktuální nabídky studia Aesthetic můžete ZDE >>> Každá taška je originál. ty nejžádanější části Terezy byly draženy v dobročinných aukcích, další originální kousky nabízíme v našem e-shopu proto neváhejte nabídka je jedinečná a limitovaná.

 
 
 Tyto nejen praktické, ale i krásné tašky jsou synonymem promyšleného a udržitelného designu Aesthetic v duchu slowfashion.
 
 
 
 

 

Dagmar Hlaviznová

architektka, designérka a zakladatelka studia Aesthetic, es. 2002

Potřeba estetična je v mé mysli, duši a srdci, vytváří pocit pohody a stability. Mou hlavní inspirací je spojení českých tradic a funkčnosti, jednoduchosti skandinávského styl, elegance italského designu a německé kvality. Tato evropská fusion inspirace, posouvá textilní tvorbu Aesthetic, a napomáhá definovat nový český styl textilního designu.

 
cka-hlaviznova500
 
 Architektonické vnímání Dagmar Hlaviznové vnáší do textilní tvorby jednoznačně funkční prvky, materiály a funkce jsou kombinovány novými a originálními způsoby, přičemž vždy usiluje o čistý a jednoduchý vzhled.
 Funkční detaily, kožené a jiné galanterní prvky, umocňují koncept zajímavým a výrazným způsobem a dodávají předmětům jedinečný charakter, který spotřebitel rozpozná a k němuž se může vztahovat. Slow fashion a upcyklace je přirozenou součástí tvorby Dagmar Hlaviznové, majitelky a zakladatelky studia textilního designu Aesthetic, která vychází z podstaty a tradic.
 
 
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz